fredag 3 augusti 2012

Syrum på gång!

Jag lyckades pricka in mina 2 veckors semester precis när det var som sämst väder här på västkusten!

Men nu är det så att jag har tänkt ett tag på att jag skulle vilja ha ett syrum/pysselrum/kontor även här hemma. Ibland vill jag bara sy något enkelt eller laga en söm som går sönder precis när man tar på sej plagget. Jag vill också gärna få fram alla mina fina garner, alla mina pennor, penslar, papper och färger. Jag vill ha ett rum där jag kan skapa!

Nu råkar vi ha ett rum över (!), ett rum som var mitt syrum från början, men som nu har blivit ett förråd/skräprum. 

Så när vädret visade sej från sin sämsta sida satte jag igång att röja undan och gipsa väggar och tak och spackla och måla. Så här såg det ut när jag började! Fortsättning följer!








3 kommentarer:

  1. Blir nok et flott syrom - og så godt det er å ha et :-)

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det kommer att bli att se det färdiga resultatet. Ett eget syrum är det bästa!

    SvaraRadera
  3. Det ska verkligen bli skönt att få ett syrum igen! Och framförallt skönt när det blir färdigt!!!

    SvaraRadera