söndag 30 december 2012

Gott Nytt År!

Gott nytt år alla syintresserade! Jag önskar er alla ett nytt år fyllt med tyg och sömnad. Själv laddar jag för fullt för ett nytt sy år, och jag har såklart avslutat med att sy en klänning!

För ett tag sedan sydde jag en klänning till min väninna Lotta. Eller rättare sagt så syr jag och hon designar! Då sydde vi en blå klänning. Med massor av broderade fjärilar.

Denna gången har vi sytt i en skotskrutig trikå. Och piffat till den med svart spets som sticker ut över tygkanten. Hur snyggt som helst när man ser huden igenom. Jag har använt broderiet Shadow Lace.








2 kommentarer:

  1. Vad fin den blev din klänning. Gott Nytt År!

    L8

    SvaraRadera
  2. Hej L8! Ser här att mitt svar inte blev publicerat, så här kommer ett försenat gott nytt år till dej! ;)

    SvaraRadera