söndag 15 januari 2012

Häxans nya kläder!

Nu när det är nytt år har jag ofta lite extra energi och vill gärna röja och städa lite. Tyvärr har jag inte känt för det hemma...

Men på jobbet har jag gjort en ordentlig röjning!
Bland mina tyger hittade jag början till en klänning! Alla delar utklippta och redo att sys. Jag vet att jag började på den i slutet av hösten och att något kom emellan och fler och fler tygbitar hamnade ovanpå. Till slut var den begravd längst ner.

Men så kom den fram när jag städade och genast blev jag sugen på att sy färdigt den! Det är en modell jag tycker om och har använt tidigare, och sen tycker jag om kombinationen lila och gult. Påminner lite om våren.



1 kommentar:

  1. hej ; jag heter kamilla o vill ha din hjälp
    millan-022@hotmail.com

    var snäll o svara mig snälla??????????????????????????????

    SvaraRadera